HYDE PARK

Re: HYDE PARK

Postprzez M.C. Cz, 16.09.2010 17:09

Wogole nie wiem jaki mamy dzien, wychodzi mi, ze srodek tygodnia, bo jeszcze chleb nie jest calkiem suchy.

No to dopisek jabluszenkowy:
No to dla rozgrzewki, jabluszenenka. /tylko, zeby zwolennicy-inaczej wierszenki nie zrobili z niej jesiennej szarlotki, hi hi. Skrolowac! Skrolowac!/(Albercia pognala sznupac za przepisem. Glupia kuchta.)

SZUKAŁEM CIĘ WŚRÓD CZTERDZIESTU PIĘCIU JABŁEK (pan Steve Jobs potrzasa drzewem a jabluszka leca! O nowej myszce Druhny slyszaly? Podobno CZAD.) /Pan Fizyk zastanawia sie dlaczego Stiw potrzasa drzewem. Toz wystarczy dotknac kory drzewa. Jak bawimy sie w multi-tasking-touching, to na cholerkunie nam myszka? Phi/(phi, prosze bardo juz tlumacze. Druhna sowie wyobrazi nowy duzy ekran jabluszka pana Stiwa. Ladny jest, eh? No i powiedzMY, ze zainstaluja na nim te wszystkie bajery, touch multi itp., to po pierwsze, na moj rozum, bedzie nieporecznie, trzeba bedzie na ekran z lapami wchodzic. To dobre dla Hobbitu a nie dla PRO-FE-SJO-NA-LISTOW. A po drugie, to zdaje sie, ale tego to juz nie jestem pewna, ze te mulititacze sa bardzo chlonne pamieciowo. Z malO myszko wydajniej. Wogole sie na tym nie znam, tylko tak mi sie obija o uszodoly, prosze sie na mnie nie powolywac w razie czego!)

W kabałach i pasjansach i tam, gdzie wszystko znika (KONKURS! Gdzie wszystko znika?) /…verbum perdo… Co wygralam?/(hihi, ksiazke pana Browna ze specjalnO dedykacjO dla Kredensu!)

Szukałem w poczekalniach, na wszystkich dworcach świata, prosze o liste 14 najslynniejszych dworcow swiata. Ja od siebie dam ten na ktorym umieral Miszcz Lew. Astopowo-Kaukaz.) /”The Last Station”, ma si rozumiec. Od siebie dodaje Gare Saint-Lazare w Paryzu. Manet, Monet, Cartier-Bresson/("O MY GOD, O MY GOD!" Jak mawia W. imitujac swoje nastoletnie kolezanki. Wystawa ze zdjeciami pana Cartiera-Bressona przyjezdza do nas w pazdzierniku. Teraz jest w Art Institute of Chicago. HOP HOP Gocha!)

Ktoś nagle zgasił Słońce, i potem zakrył Księżyc. (sprzyjajace warunki pogodowe. Czytaj: zblizamy si do tej no...., PUENTY!) /”ciemnosc widze ciemnosc”, juz juz….przyprowadzam sie do porzadku, cytatenki dozwolone sa tylko w wersji zakamuflowanej/(tzn. nie bedzie juz nigdy cytatenki? Szkoda. "Fuck heirloom tomatoes", ze tak zacytuje Anetke Bening z nowego filmu "The Kids are all right" Cytat z glowy!)


Scianu ja bardzo lubie Druhny nastroje filmowe! Kurna jak ten czas leci...tu juz nowe listy trzeba robic a ja jeszcze mam filmy zalegle z ubieglego roku...Ale pochwale sie, ze skonczylam ogladac "Proroka". balam sie go jak cholera jasna. Ale dobry byl! teraz czeka na mnie "Ajami". A pozniej moze bedzie juz nowy film Zoski na ekranach. Hihi..., no co? Powinni przyspieszyc, ne? W koncu lokaleska! Czeka tato, czeka mama, czekam ja.


Teremi, zanim przyjdzie Sowusia to ja Druhnie dziekuje za wariacje i teksty STS-u. ProsiMY o wiecej!

Co do piwa to polecilam koledze paluszki z serem z ciasta francuskiego, pieczen niekoniecznie z dzika, ale na zimno i wedzona rybe. Niech troche zaszaleje, phi. I z glodu nabralam ochoty na to piwo...

Byle do weekendu!
Ostatnio edytowano Pt, 17.09.2010 17:09 przez M.C., łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
M.C.
 
Posty: 3816
Dołączył(a): Cz, 03.03.2005 22:15
Lokalizacja: Redwood City, CA

Re: HYDE PARK

Postprzez M.C. Cz, 16.09.2010 19:03

Rozmowa z Woody Allenem z wczoraj z NYT. Wklejam w calosci i bez polskiego tlumaczenia, sorki rosolki, to robota dla tlumaczek z UN-u.

Woody Allen: The Director’s Cut
By DAVE ITZKOFF

Suzanne DeChillo/The New York Times

The nervous guy from those Woody Allen movies: Woody Allen.
Boy, if life were only like this: on Tuesday morning, this reporter (who always regrets he never had the “Star Wars”-themed bar mitzvah party depicted in “Deconstructing Harry”) found himself ushered into a New York hotel office suite to speak with Woody Allen about his new film, “You Will Meet a Tall Dark Stranger.” And while Mr. Allen, 74, characteristically complained about the air conditioning in the chilly suite, he did not accuse his interlocutor of knowing nothing about his work, and spoke at length about the themes in his latest movie, his filmmaking process and his thoughts on getting older – not to mention his next feature, “Midnight in Paris,” whose ensemble cast happens to include the first lady of France.

A version of this interview appeared in Wednesday’s edition of The New York Times. These are longer excerpts from that conversation.

Q.Should I wish you a happy Jewish new year?

A.No, no, no. [laughs] That’s for your people. I wish I could get with it. It would be a big help on those dark nights.

Q.But there’s an undercurrent, isn’t there, in the new movie – not of religion, but of spirituality and supernatural phenomenon?

A.Well, I link them together. To me, there’s no real difference between a fortune teller or a fortune cookie and any of the organized religions. They’re all equally valid or invalid, really. And equally helpful.

Q.The ideas of psychic powers and past lives, or at least people who believe in them, are central to “You Will Meet a Tall Dark Stranger.” What got you interested in writing about them?

A.I was interested in the concept of faith in something. This sounds so bleak when I say it, but we need some delusions to keep us going. And the people who successfully delude themselves seem happier than the people who can’t. I’ve known people who have put their faith in religion and in fortune tellers. So it occurred to me that that was a good character for a movie: a woman who everything had failed for her, and all of a sudden, it turned out that a woman telling her fortune was helping her. The problem is, eventually, she’s in for a rude awakening.

Q.What seems more plausible to you, that we’ve existed in past lives, or that there is a God?

A.Neither seems plausible to me. I have a grim, scientific assessment of it. I just feel, what you see is what you get.

Q.Among the leading men you’ve worked with, Josh Brolin would seem to go at the more rugged end of the spectrum. What got you interested in working with him for this film?

A.Interestingly, he was the one person that I thought of while I was in the middle of writing it, the one actor I thought of. I’d worked with him once briefly before, and I saw him in “W.” and thought he was just a fabulous actor. I wanted some guy who would be sitting home, embittered, unable to live up to his promise – desperate to try and succeed in some way. And I felt Josh could play all those characteristics. He could play a lug, but he could bring a sympathetic quality to him. He gained weight for the part, deliberately. And then he could sit home and dissipate and drink beer and try and write but not make it, and become distracted by an attractive woman in a window.

Q.The woman-in-the-window scenario, I suppose it could happen in other cities as well, but that’s such a classic New York fantasy, isn’t it?

A.Yes, I have that, but I don’t see a woman. I live in a house on the Upper East Side, and I can see out my back window. But I always see guys who work in an office and I’ll see them at their computers. I often think, my God, if there was a beautiful woman there, it’s such a romantic thing. You’d make up so many stories about her, and then if she was married, you’d be wondering about her and husband, and when you went down in the neighborhood to shop for your groceries, would you see her? There’s so much material there. But it is New York.

Q.There’s a motif that reoccurs in your films, including this one, of the talented person who is concerned that his abilities are fading. Why does that idea still intrigue you?

A.It’s been one of the few fears in life that I’ve never had myself, but it gets brought up to me all the time and has been for decades. There are people who say, Do you ever think you’ll wake up one morning and just not be funny? No. I never thought that, it never occurred to me. Apparently there are people that do suffer from writers’ block, and I know there have been jazz musicians who were quite wonderful at one time and then never achieved that again. Something went out of them in some way. But I don’t identify with that at all.

Q.Going back to 1982, I don’t think there’s been a year where you haven’t released at least one new film. Does your filmmaking ever feel like an obligation, like you’ve got to do it just to keep your streak alive?

A.Oh, no, no, I never think of it in those terms. When a project is finished – last week I finished editing this film I shot in Paris last summer – then I’ll fondle for a week or two, or a month, put in a little music and play around with it. But there’s not much more to do on it really. So you sit around, and then what? What is the next thing you do? I start to write. I have a lot of ideas, some of them are good, some of them are less good, and I just make them.

Q.But there are other filmmakers who share your drive, and they can get lost for five years in a project, or long periods where we don’t see any output from them.

A.I work on a small budget. I have always had the money before I wrote the script. So when I pull the script out of the typewriter, the next day I give it to my production people and we go into production with it. Whereas some other person writes a perfectly wonderful script, and then they’ve got to raise $30, 40 million to make the film. So they bring it to Harvey Weinstein and they bring it to Columbia. And they say, well, yes, if you can get Brad Pitt we’ll do this. I’ve never done that in my life. I’ve never ever waited for anybody. It’s who I want and who’s available at the time. If the ideal person for the part is Jack Nicholson and he’s not available but he will be available in eight months or four months or something, I don’t wait. Now, that’s because I’m less an artist.

Q.Why do you say that?

A.I don’t have the patience. When I first started to make films, I made “Take the Money and Run” and “Bananas,” and every second you had to be working. Everything was the film, the film. And I said to myself, This is crazy. I have other priorities that are more important. I don’t sit there and do 14 takes till I get just the perfect one. Because I want to go home and watch the Knicks or the Yankees. I don’t care enough about my work to be that exacting.

Q.How do you feel about the aging process?

A.Well, I’m against it. [laughs] I think it has nothing to recommend it. You don’t gain any wisdom as the years go by. You fall apart, is what happens. People try and put a nice varnish on it, and say, well, you mellow. You come to understand life and accept things. But you’d trade all of that for being 35 again. I’ve experienced that thing where you wake up in the middle of the night and you start to think about your own mortality and envision it, and it gives you a little shiver. That’s what happens to Anthony Hopkins at the beginning of the movie, and from then on in, he did not want to hear from his more realistic wife, “Oh, you can’t keep doing that — you’re not young anymore.” Yes, she’s right, but nobody wants to hear that.

Q.Has getting older changed your work in any way? Do you see a certain wistfulness emerging in your later films?

A.No, it’s too hit or miss. There’s no rhyme or reason to anything that I do. It’s whatever seems right at the time. I’ve never once in my life seen any film of mine after I put it out. Ever. I haven’t seen “Take the Money and Run” since 1968. I haven’t seen “Annie Hall” or “Manhattan” or any film I’ve made afterward. If I’m on the treadmill and I’m scooting through the channels, and I come across one of them, I go right past it instantly, because I feel it could only depress me. I would only feel, “Oh God, this is so awful, if I could only do that again.”

Q.You recently told the European press that shooting movies in New York had become too expensive. Do you think you’ve made your last film here?

A.My first choice would always be New York. It would be my fondest wish — to work where you live is of course the most luxurious privilege, and I’m sure I will film here again. But the few dollars I have go further in certain places. The cities I’m talking about — London, Paris, Barcelona — these are very cosmopolitan, and they’re like New York. I can afford it a little bit easier. To me it’s a privilege to shoot in New York, and I don’t mind it being extra. I just have to have it, to be able to afford it. I would always make the picture in New York for $15 million that I could make elsewhere for $12 million, if I had $15 million. But if I don’t have the money, then I can’t do it.

Q.It’s not a situation in which these European cities have rolled out the red carpet for you, whereas New York took you for granted?

A.New York has always been cooperative and helpful and a pleasure to shoot in. But the European countries do give you an enormous amount of cooperation. I still occasionally have to make cuts in my film to work there, too. I’m always working with less money than I need. It’s axiomatic.

Q.At some point you end up making the movie for free.

A.Actually, very, very often it costs the actors money to be in the film. Because we pay union minimum. And really no frills. In order to come to New York or Barcelona or wherever, it costs them money to do it. And I make so little myself, really, when you think that I write the script and sometimes would be in the film, and then spend all the time working on it, in the editing room and the music and the color correction and the mix. I get much less for it than many of my contemporaries get for just writing the script or directing the picture.

Q.Were you prepared for the firestorm of media coverage you set off by casting Carla Bruni-Sarkozy in your next movie, “Midnight in Paris”?

A.I was very surprised at the level of journalism that occurred in relation to her. She has a small part in the movie — a real part, but it’s a small part. And I shot with her the first day, and then all the papers said she was terrible, and I did 32 takes with her. Of course I didn’t even do 10 takes with her. This was just a magical number that some guy created in a room. Then they printed that her husband came to the set and was angry with her. He came to the set once, and he was delighted. He felt she was a natural actress and couldn’t have been happier.

Q.That would make a good blurb for the movie poster.

A.For some reason, the press wanted to say bad things about her. I don’t know if they had something against the Sarkozys, or it was a better way to sell papers. But the fabrications were so wild and so completely fake, and I wondered to myself, Is this what happens with Afghanistan and the economy and matters of real significance? This is a trivial matter. That’s a longwinded answer to your question: I was not prepared for the amount of press that was attached to the picture because of Madame Sarkozy.

Q.When you’ve got down time between projects, as you do now, how do you spend it?

A.I do the usual stuff. I take my kids to school in the morning. I go for walks with my wife, play with my jazz band. Then there’s the obligation of the treadmill, and the weights, to keep in shape, so I don’t get more decrepit than I am. I generally don’t see the big Hollywood movies. I saw “Winter’s Bone” the other day and liked the movie very much, loved all the performers. And when I was in Paris, I got a chance to read a certain amount, Tolstoy and Norman Mailer. Things that had slipped through the cracks over the years.

Q.I half-expected to see you at that 12-hour performance of Dostoyevsky’s “Demons” that Lincoln Center Festival produced over the summer.

A.No, no, I’m a lowbrow. I read that material, more out of obligation than enjoyment. For enjoyment, for me, it’s a beer and the football game.
Avatar użytkownika
M.C.
 
Posty: 3816
Dołączył(a): Cz, 03.03.2005 22:15
Lokalizacja: Redwood City, CA

Re: HYDE PARK

Postprzez Marysia Pt, 17.09.2010 21:16

Emciu, wrzuciłam na google - tłumacza i taki efekt. Mizerny, ale wiadomo co lubi: piłkę nożną i piwo!

Małgosiu Sz. Cudne te gladiole, cudne!


DeChillo Suzanne / The New York Times

Nerwowy facet z tych filmów Woody Allen: Woody Allen.
Chłopca, jeśli życie było tylko tak: we wtorek rano, to reporter (który zawsze wyraża ubolewanie, że nigdy nie "Gwiezdne wojny" strona o tematyce bar micwy przedstawiony w "Przejrzeć Harry'ego") znalazł się wprowadziło na hotel New York pakiet biurowy mówić Woody Allen o swoim nowym filmie, "Will You Meet Tall Dark Stranger". A gdy Pan Allen, 74, charakterystycznie skarżył się na klimatyzację w chłodny z łazienką, nie oskarżył swego rozmówcę wiedzieć nic o jego pracy, i mówił obszernie o tematyce w swoim najnowszym filmie, filmu i proces jego myśli na coraz starsi - nie mówiąc już o jego następnej funkcji, "Midnight in Paris", którego zespół oddanych dzieje się to pierwsza dama Francji.

Wersja tego wywiadu ukazała się w środę o wydanie The New York Times. Są już fragmenty tej rozmowy.

Q. Czy mogę życzę szczęśliwego nowego roku żydowskiego?

Nie, nie, nie. [Śmiech] To jest dla ludzi. Chciałabym się z nim. Byłoby to bardzo pomocne w tych ciemnych nocy.

P: Ale to nie podkład, tam nie ma, w nowym filmie - nie religii, ale duchowości i zjawiska nadprzyrodzone?

A. No i połączyć je ze sobą. Dla mnie nie ma różnicy między rzeczywistym wróżki lub Fortune Cookie oraz zorganizowanej religii. Wszystkie są równie ważne lub nieważne, naprawdę. I równie pomocne.

Q. pomysłów psychicznych sił i życia w przeszłości, a przynajmniej ludzie, którzy wierzą w nich, są kluczowe dla "Will You Meet Tall Dark Stranger". Co mnie interesuje Cię na piśmie o nich?

AI był zainteresowany koncepcją wiary w coś. Brzmi to tak ponure, kiedy mówię, ale musimy zachować pewne urojenia nas dzieje. I ludzi, którzy pomyślnie zdają się łudzić szczęśliwsi niż ludzie, którzy nie mogą. Znam ludzi, którzy postawili wiarę w religię i wróżbiarzy. Tak przyszło mi do głowy, że to dobry znak dla filmu: kobieta, która miała wszystko nie dla niej, i nagle okazało się, że kobieta mówi jej majątek był jej pomóc. Problem w tym, w końcu, ona jest w za brutalne przebudzenie.

P. Co wydaje się bardziej prawdopodobne do ciebie, że mamy istniały w przeszłości życia, lub, że istnieje Bóg?

A. Nie wydaje mi się prawdopodobne. Mam taki ponury, to oceny naukowej. Czuję, co widzisz, tak cię piszą.

Q. Wśród czołowych mężczyzn Ciebie pracowałem, Josh Brolin wydaje się iść w bardziej chropowaty końca spektrum. Co mnie interesuje Cię praca z nim na ten film?

A. Co ciekawe, był jedyną osobą, że myślałem, kiedy byłem w połowie pisania, jednego aktora myślałem. Będę pracował z nim raz na krótko przed, i widziałem go w "W." i myślał, że tak wspaniały aktor. Chciałem jakiś facet, który siedział w domu, rozgoryczony, w stanie wywiązać się z obietnicy - zdesperowany, aby spróbować i odnieść sukces w jakiś sposób. I czułem się Josh mógł grać we wszystkie te cechy. Mógł grać w ucho, ale może przynieść sympatyczny jakości do niego. Zdobył wagi części, celowo. A następnie mógł siedzieć w domu i rozpraszają i piciem piwa i spróbować napisać, ale nie je i się rozproszyć przez atrakcyjną kobietę w oknie.

Q. kobieta-in-the-window scenariusz, przypuszczam, że może się zdarzyć w innych miastach, a także, ale to takie klasyczne fantasy New York, prawda?

A. Tak, mam to, ale nie widzę kobietę. Mieszkam w domu na Upper East Side, i widzę mój powrót okno. Ale ja zawsze widzę facetów, którzy pracują w biurze i zobaczymy ich w swoich komputerach. Często myślę, Boże mój, jeśli nie było tam piękną kobietę, to takie romantyczne rzeczy. Chcesz uzupełnić tak wiele opowieści o niej, a następnie, gdy była w związku małżeńskim, można się zastanawiać, o jej i męża, i kiedy spadł w okolicy do sklepu po produkty spożywcze, należy ją zobaczyć? Jest ich tak dużo materiału, nie. Ale to jest Nowy Jork.

Q. Tam jest motyw, że reoccurs w filmach, w tym ten jeden z utalentowanych, kto obawia się, że jego umiejętności są na blaknięcie. Dlaczego ten pomysł jeszcze intrygi Ciebie?

A. To był jeden z niewielu w życiu obawia się, że nigdy nie miałem ja, ale robi dostosowane do mnie cały czas i jest od dziesięcioleci. Są ludzie, którzy mówią: Czy kiedykolwiek myślałeś, możesz obudzić się pewnego ranka i po prostu nie jest śmieszne? No nigdy nie myślałem, że nigdy nie przyszło mi do głowy. Widocznie są ludzie, że nie cierpią z powodu bloku pisarzy i wiem, nie było muzyków jazzowych, którzy byli zupełnie cudowny w jednym czasie, to nigdy nie osiągnął jeszcze raz. Coś się z nich w jakiś sposób. Ale nie identyfikują się z tego.

P: Wracając do 1982 roku, nie sądzę, że już rok, w którym nie wydał co najmniej jeden nowy film. Czy Twój filmu kiedykolwiek czułeś, że obowiązek, jak masz to zrobić tylko, aby utrzymać passę żyje?

A. O, nie, nie, nigdy nie myślę o tym w tych kategoriach. Jeżeli projekt jest gotowy - w zeszłym tygodniu skończyłem edycji tego filmu Strzeliłem w Paryżu latem ubiegłego roku - wtedy będę pieścić za tydzień lub dwa, lub miesiąc, umieścić w małej muzyki i bawić się do niej. Ale nie o wiele więcej do zrobienia na nim naprawdę. Więc siedzieć, i co dalej? Co jest kolejną rzeczą zrobić? I zacząć pisać. Mam wiele pomysłów, niektóre z nich są dobre, niektóre z nich są mniej dobre, a ja ich.

P: Ale są też inne filmowców, którzy dzielą się na dysku i mogą się zgubić na okres pięciu lat w ramach projektu, lub długie okresy, w których nie widzi wyjścia z nich.

pracy A.I na niewielki budżet. I zawsze miał pieniądze, zanim napisał scenariusz. Kiedy więc wyciągnąć skrypt z maszyny do pisania, następnego dnia daję moim ludziom produkcji i idziemy z nim do produkcji. Niektóre inne osoby pisze doskonale wspaniały scenariusz, a potem mam do pozyskania 30 $, 40 mln EUR zrobić film. Więc doprowadzić ją do Harvey Weinstein i wniesienie go do Columbia. A oni mówią: No tak, jeśli można uzyskać Brad Pitt zrobimy to. I nigdy nie zrobić tego w moim życiu. I nigdy już nie czekał na nikogo. To, kim chcę i kto jest dostępny w tym czasie. Jeśli idealne na osobę w części jest Jack Nicholson i on nie jest dostępna, ale będzie on dostępny w ciągu ośmiu miesięcy do czterech miesięcy lub coś, nie czekać. Teraz, to dlatego, że jestem mniej artysty.

Pyt.: Dlaczego tak mówisz?

A.I nie mają cierpliwości. Kiedy zaczynałem robić filmy, zrobiłem "Take the Money and Run" i "Bananas" i co drugi trzeba było pracować. Wszystko było w filmie, film. I powiedziałem sobie: To jest szalone. Mam inne priorytety, które są ważniejsze. I nie siedzieć i nie ma do 14 dostaję tylko idealne jeden. Bo chcę iść do domu i oglądać Knicks lub Yankees. Nie obchodzi mnie tyle na temat mojej pracy na tym, że wysokie.

Pyt.: Jak się czujesz na temat procesu starzenia się?

A. Cóż, jestem przeciw. [Śmiech] Myślę, że nie ma nic do polecam. Nie uzyskać żadnej mądrości, lata mijają. Rozpadasz się, co się dzieje. Ludzie starają i umieścić na niej miły i lakierów, i powiedzieć: dobrze, łagodny. Możesz przyjść do zrozumienia życia i akceptować rzeczy. Ale chcesz handlu dla wszystkich, że na 35 ponownie. Mam doświadczenie, że gdy coś Ci się obudzić w środku nocy i zacząć myśleć o własnej śmiertelności i wyobrazić sobie to, i to daje nieco dreszcz. To, co dzieje się Anthony Hopkins na początku filmu, i od tej pory w, nie chciał usłyszeć od jego bardziej realistycznego żony: "Och, nie można dalej robić, że - nie jesteś już młody." Tak, ma rację, ale nikt nie chce słyszeć.

Q. Czy starzeje zmiana pracy w jakikolwiek sposób? Widzisz niektórych zadumy wschodzących w późniejszym filmy?

A. Nie, to zbyt chybił trafił. Nie ma ładu i składu, aby wszystko, co robię. To, co wydaje się słuszne w tym czasie. I już nie raz w życiu widział każdy mój film po tym, jak umieścić go na zewnątrz. Kiedykolwiek. Nie widziałem "Take the Money and Run" od 1968 roku. Nie widziałem "Annie Hall" czy "Manhattan" lub film zrobiłem potem. Jeśli jestem na bieżni i jestem scooting przez kanały, i spotykam się z nich, idę tam prawo przeszłości, bo uważam, że może tylko wcisnąć mi. Chcę tylko poczuć, "Boże, to jest tak straszne, gdybym mógł to zrobić tylko raz."

Q. Niedawno powiedział, że europejska prasa nagrywania filmów w Nowym Jorku stał się zbyt kosztowny. Czy myślisz, że po dokonaniu ostatniego filmu o?

A. Mój pierwszy wybór zawsze będzie w Nowym Jorku. Byłoby to moje najgłębsze życzenie - do pracy w miejscu zamieszkania jest oczywiście najbardziej luksusowym przywilejem, i na pewno będę tu znowu film. Ale mam kilka dolarów pójść dalej w niektórych miejscach. Miast mówię - Londyn, Paryż, Barcelona - to bardzo kosmopolityczna, a oni jak Nowy Jork. Mogę sobie na to pozwolić trochę łatwiej. Dla mnie to zaszczyt strzelać w Nowym Jorku, i nie przeszkadza mi to jest extra. Muszę to mieć, aby móc sobie na to pozwolić. Chciałbym zawsze zrobić zdjęcie w Nowym Jorku za 15 mln euro, które mogłem zrobić gdzie indziej za 12 mln euro, gdybym miał 15 milionów dolarów. Ale jeśli nie mam pieniędzy, to nie mogę zrobić.

Q. To nie jest sytuacja, w której tych miast europejskich którzy rozwinęli czerwony dywan dla Ciebie, podczas gdy w Nowym Jorku odbyła się za pewnik, s?

A. Nowy Jork był zawsze pomocny i współpracy i przyjemność strzelać w. Ale kraje europejskie nie daje ogromną ilość współpracy. I od czasu do czasu musiał dokonać cięć w moim filmie pracować tam, too. Jestem zawsze pracuje z mniej pieniędzy, niż potrzeba. To oczywiste.

Q. W pewnym momencie skończyć się co do filmu za darmo.

A. Rzeczywiście, bardzo, bardzo często kosztuje pieniądze podmiotów, które mają być w filmie. Bo płacimy minimum związku. I naprawdę nie fanaberie. Aby przyjechać do Nowego Jorku, Barcelonie, gdzie, to koszty ich ceny to zrobić. A ja sobie tak mało, tak naprawdę, kiedy myślisz, że piszę scenariusz i czasami będzie w filmie, a następnie spędzają cały czas pracujemy nad tym, w pokoju i edycji muzyki i korekcji kolorów i wymieszać. I dostać za to znacznie mniej niż wielu moich rówieśników się tylko do pisania scenariusza, kierowanie zdjęcie.

Q. Czy byłeś przygotowany na Firestorm mediów wybrać się przez odlewanie Carla Bruni-Sarkozy w swoim następnym filmie, "Midnight in Paris"?

AI był bardzo zaskoczony, na poziomie dziennikarstwa, które miały miejsce w stosunku do niej. Ma niewielką rolę w filmie - część rzeczywista, ale to mała część. I strzał z nią dzień, a potem wszystkie papiery powiedziała, że był straszny, a ja 32 wykreśla się z nią. Oczywiście, że nie ma nawet do 10 z niej. To tylko magiczna liczba, że niektóre facet stworzył w pokoju. Potem drukowane, że jej mąż przyjechał do zestawu, i był na nią zły. Przyszedł do zestawu raz, i był zachwycony. Czuł, była aktorka i fizycznych nie mogły być szczęśliwsi.

P: To byłoby zrobić dobry blurb za plakat filmu.

A. Z jakiegoś powodu, prasy chciał powiedzieć złe rzeczy o niej. I nie wiem, czy mieli coś przeciwko Sarkozy'ego, czy była to lepszego sposobu, aby sprzedać papiery. Ale Fabrications tak dzikie i tak całkowicie fałszywe, i zastanawiałem się do siebie, jest to, co dzieje się w Afganistanie i na sprawach gospodarki i realne znaczenie? To jest banalne sprawy. To longwinded odpowiedzi na swoje pytanie: nie byłem przygotowany na kwotę prasowej, że był przywiązany do obrazu, ponieważ pani Sarkozy.

P. Kiedy masz czas między projektami w dół, jak teraz, jak można ją wydać?

A.I do zwykłych rzeczy. Biorę moje dzieci do szkoły w godzinach porannych. Idę na spacer z żoną, bawić się z moim zespołem jazzowym. Wtedy nie ma obowiązku bieżni, obciążniki, aby zachować formę, więc nie dostać więcej zgrzybiały niż ja. Ja w ogóle nie widać dużych filmów Hollywood. Widziałem "Winter's Bone" na drugi dzień i spodobał się film bardzo, kochał wszystkich wykonawców. I kiedy byłem w Paryżu, mam okazję czytać pewną kwotę, Tołstoja i Normana Mailera. Rzeczy, które zsunęły się przez szczeliny w ostatnich latach.

QI pół oczekiwać, że do zobaczenia na 12-godzinnym wykonywania Demons "Dostojewskiego," że Lincoln Center Festival produkowane w okresie letnim.

A. Nie, nie, jestem przyziemny. Czytałem, że materiał, bardziej z obowiązku niż przyjemności. Dla przyjemności, dla mnie to piwo i mecz piłki nożnej.
M.C.

Posty: 3533
Dołączył (a): Cz, 03/03/2005 23:15
Lokalizacja: Redwood City, CA
Słuchaj
Zapis fonetyczny
Słownik - Wyświetl szczegółowy wpis w słowniku.
Avatar użytkownika
Marysia
 
Posty: 3169
Dołączył(a): Pn, 28.02.2005 12:17
Lokalizacja: Gliwice

Re: HYDE PARK

Postprzez sonja Pt, 17.09.2010 21:20

więc nie dostać więcej zgrzybiały niż ja. Ja w ogóle nie widać dużych filmów Hollywood.


:lol:
Avatar użytkownika
sonja
 
Posty: 17740
Dołączył(a): Pn, 18.04.2005 23:50
Lokalizacja: z szarości ...

Re: HYDE PARK

Postprzez kasja Pt, 17.09.2010 21:32

sonja napisał(a):
więc nie dostać więcej zgrzybiały niż ja. Ja w ogóle nie widać dużych filmów Hollywood.


:lol:

:D

a mi sie podoba "odlewanie Carla Bruni-Sarkozy"
Avatar użytkownika
kasja
 
Posty: 723
Dołączył(a): Cz, 31.01.2008 15:26
Lokalizacja: w drodze

Re: HYDE PARK

Postprzez M.C. Pn, 20.09.2010 16:42

Marysiu, hihi...duzy usmiech. No coz, niekiedy nawet tlumaczki UN zawodza...

I jeszcze filmowo ale z innej nieco beczki.
"Get Low", czili duety sa fajne ale quartety jeszcze lepsze. Rober Duvall, Bill Murray, Sissy Spacek i Lucas Black daja absolutnie mistrzowski wystep w nowym filmie pana Schneidera...Zara, zara...czy oni WOGOLE graja czy to wszystko naprawde sie zdarzylo? A gdy ktos bywal jesienio-zimo-wiosna w tamtych stronach czili Tennessee to go ten film zaczaruje krajobrazami. No i te zonkile w wazonie...wlasnie w lutym pierwsze sie pojawiaja. DETALE. PS Muzyke napisal pan Jan A.P. Kaczmarek. Czili wszystko gra.

Obrazek

Dobrego tygodnia moje Drogie aczkolwiek niewidzialne Druhny. Buuu, buuuu....Druhny juz sie przygotowujO do Halloweenu?

PS#9 Specjalne doniesienie z kociego frontu dla Druhny Teremi. Jimmi przyniosl nam wczoraj w podarunku zywa myszke, wyrzucil ja tuz przed kominkiem zeby kazdy mogl ja dobrze obejrzec. Myszka byla malutka i sliczna, wdrapala sie na kominek. Nie bardzo chciala wyjsc. Jeszcze troche a stalaby sie kolejnym domownikiem. Jimmy dostal w-czape, w-czap! Druhna pogada z Myszka zeby nie zrobila jakis numerow pod piecem! Czy Myszka WOGOLE miewa wychodne?
Avatar użytkownika
M.C.
 
Posty: 3816
Dołączył(a): Cz, 03.03.2005 22:15
Lokalizacja: Redwood City, CA

Re: HYDE PARK

Postprzez teremi Pn, 20.09.2010 18:15

Emciu dzięki za ostrzeżenie - na szczęście Myszka nie ma wychodnego nawet w niedzielę. Siedzi w domu jak mysz pod miotłą i żywej myszy nie widziała (na moje i jej szczęście - z podkreśleniem "moje"). Jej sukcesem łowieckim jest ćma. Z wędrówek poza mieszkanie, to próg w drzwiach wejściowych - i wystarczy.
Tobie współczuję - nowy lokator nie był chyba pożądany :lol:
Avatar użytkownika
teremi
 
Posty: 3682
Dołączył(a): Śr, 02.03.2005 09:41
Lokalizacja: Elbl

Re: HYDE PARK

Postprzez GrejSowa Śr, 22.09.2010 18:14

Już wczoraj, kiedy przejeżdżałam obok Och-Teatru, zaciekawiły mnie zaparkowane tam potężne ciężarówki, ale poza tym nic nie zdradzało, co się będzie działo. I dzisiaj już wszystko jasne:

Obrazek

A tu można obejrzeć NA ŻYWO pierwszych 8 utworów:
http://www.kult.orange.pl/Stream.aspx?v=sd

Mam, kurna, działaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Telewizyjna premiera „MTV Unplugged Kult” odbędzie się w MTV Polska 30 października. W grudniu koncert ukaże się jako CD i CD/DVD.
GrejSowa
 
Posty: 6298
Dołączył(a): N, 27.02.2005 17:55
Lokalizacja: Warszawa

Re: HYDE PARK

Postprzez czaczkes Śr, 22.09.2010 21:51

tak... Kult, Kazik... ja bardzo! :D
Avatar użytkownika
czaczkes
 
Posty: 837
Dołączył(a): N, 27.02.2005 19:50
Lokalizacja: Tarnów

Re: HYDE PARK

Postprzez teremi Wt, 28.09.2010 09:22

a co to za pustki? - wszyscy w szkole?
Avatar użytkownika
teremi
 
Posty: 3682
Dołączył(a): Śr, 02.03.2005 09:41
Lokalizacja: Elbl

Re: HYDE PARK

Postprzez M.C. Wt, 28.09.2010 16:14

Nie wszyscy...Koty na strazy a HobbitU harcujO.

Obrazek
Avatar użytkownika
M.C.
 
Posty: 3816
Dołączył(a): Cz, 03.03.2005 22:15
Lokalizacja: Redwood City, CA

Re: HYDE PARK

Postprzez teremi Wt, 28.09.2010 18:19

ktoś musi dbać o porządek w Kredensie :lol:
Avatar użytkownika
teremi
 
Posty: 3682
Dołączył(a): Śr, 02.03.2005 09:41
Lokalizacja: Elbl

Re: HYDE PARK

Postprzez M.C. Wt, 28.09.2010 18:44

Kiedy jeszcze byłem kotem,
Zapragnąłem być człowiekiem.
Miałem chęci szczerozłote,
Lecz niewiele przyszło z wiekiem.
Kiedy jeszcze byłem sową,
Zapragnąłem być człowiekiem,
Pan Bóg zaśmiał się nerwowo.
Diabeł ryknął he, he, he, he.
Czy to mądre,
Czy to śniące,
To kpiące.
Czy to drwiące,
Czy na stałe,
Czy chwilowo.
Przepłakałem nocy wiek
Nad tą straszną tajemnicą.
Czy ja jestem polne ziele,
Czy też jestem ośmiornicą.
Jestem złudą
Czy też faktem,
Ale dobry mam charakter.
Dam się lubić,
Daję słowo.

AO
Avatar użytkownika
M.C.
 
Posty: 3816
Dołączył(a): Cz, 03.03.2005 22:15
Lokalizacja: Redwood City, CA

Re: HYDE PARK

Postprzez teremi Wt, 28.09.2010 20:58

a ja mojego oddam do schroniska na resocjalizację - niech zobaczy jak żyją inne koty, co jedzą, gdzie śpią, to może przestanie kręcić nosem na to co w misce

a tego wiersza nie znałam
Emcia jak tam w szkole? masz już jakieś sukcesy?
Avatar użytkownika
teremi
 
Posty: 3682
Dołączył(a): Śr, 02.03.2005 09:41
Lokalizacja: Elbl

Re: HYDE PARK

Postprzez Milord Śr, 29.09.2010 16:27

100 lat dla Magnolii!
Obrazek
Avatar użytkownika
Milord
 
Posty: 10354
Dołączył(a): Cz, 26.08.2010 18:12

Re: HYDE PARK

Postprzez Ściana Cz, 30.09.2010 01:28

Mill Valley Film Festival

9 i 13 pazdziernika - projekcje filmu "Rewers".
Avatar użytkownika
Ściana
 
Posty: 2652
Dołączył(a): So, 05.03.2005 01:34
Lokalizacja: KREDENS

Re: HYDE PARK

Postprzez M.C. Cz, 30.09.2010 17:17

O prosze, juz drugi rok pod rzad filmy z Kraju-Raju. Scianu, dziekujeMY za trzymanie reki na pulsie. Sroda, 13-o, odpada, ale 9 moze-moze byc. PS W Pusan w tym roku to dopiero polskimi filmami sypnelo! Czy Druhna w tym moze maczala tynk? PS#9 W ten weekend wchodzi u nas nowy Woody, czili tall dark stranger...! IDE!

Teremi, owszem mam pare sukcesow szkolnych, phi. Jeszcze ani raz nie spoznilismy sie. I tylko pare razy stracilam cierpliwosc do moich uczniow, czytaj walnelam wczapa w stol, ze az Daisy zmykala gdzie pieprz rosnie, hihi...
Avatar użytkownika
M.C.
 
Posty: 3816
Dołączył(a): Cz, 03.03.2005 22:15
Lokalizacja: Redwood City, CA

Re: HYDE PARK

Postprzez M.C. Cz, 30.09.2010 19:11

No i jeszcze szlagierenka przed weekendem.

GDZIE JEST SZLAGIER?(a czy to od razy musi byc szlagier? A nie mozna takiej bardziej indie czili niszowej /nie mylic z nietzschowa!/ wierszenki napisac?)

Masy pragną nucić szlagier,(PHI, a co mnie masy obchodza?! Nie te czasy! StawiaMY na indywidualizm!)

znów szlagieru trzeba im,(e tam, slowa jak sztuczny miod, oj cos czuje ze bedO cytaty..., ale jeszcze sie dzielnie powstrzymuje!)

łaknie pieśni tramwaj, magiel,(prosze nie rozpraszac pana tramwajarza bo skreci w zle tory i dopiero bedzie!)

dyskutują ile sił.(politycy)

Już na pomoc bieży prasa,(troche mi zal starych drukarni. Chociaz jak sie tak dobrze zastanowic, to ten nowy tablet pana Stiva to jakby powrot do korzeni, kamienne tablice, te sprawy bibilijne...)

potem parę grubszych ryb:("ukazmy sie w miescie bez masek!")

czy ma sukces być, czy kasa?("jak szczescie krasc spod lady?" Sorry soooorrry...)

czy pointa, czy też rytm?(pan Fizyk chce wiedziec czy puenta i rytm musza sie nawzajem wykluczac)

Intelektualnie cienka(NO! Cale szczescie, ze Albercia ma wychodne z tego wersu...)

ta piosenka("gdzies na dnie snu, pozna jesienia powraca" jesien wprawdze jeszcze wczesna ale wiadomo, ze cytatow doslownie brac nie mozna.)

czy ma być?("How are you today sir?" "I am", cytat z filmu "Get Low", zeby nie bylo.)

Czy niewinna jak panienka,("czys ty mi piosenka czys ty mi kochanka?")

czy ją wojsko może wyć?(wyja to Hobbitu--> z GLODU!)

Gdzie jest szlagier,(a moze byc piosenka co lka?)

gdzie jest szlagier,(jak to gdzie? W czystej zywej obrobce.)

dajcie szlagier, dajcie żyć!("ask me nicely" powiedzial Robin Hood)

A piosenka, jak to ona,(i tu nie ma zadnej watpliwosci. Piosenka byla, jest i bedzie kobieta.)

na patyku sobie gra,("i dzwoni dzwon - bim bom")

na podwórkach przytulona("widzialem dziewczynę w niebieskim szaliku jak pila gorące mleko")

nuci swoje trą la la.("i nie dla nich baju bach, ani lala, ani buba")

Pireusu dzieci rosną,(Pireus? Kuzyn pana Fizyka? A ile mu dzieci bozia dala?)

Java znowu męża ma,(Druhny pozwolO, Java, feministka z Hollywood)

ktoś jesieni dostał wiosną,(Kangusiu? Wolam na puszczy. Czy u Ciebie wszystko w porzadku?)

ktoś kasztany rude dwa.(na szczescie?)

La la la, la la la, la la la,
la la la.("ko-ko-ko-kolęda!")

Gdzie jest szlagier, do cholery! -(a co to WOGOLE jest? Szansa na Sukces? Taniec z Gwiazdami?)

grzmi robotnik, szemrze kmieć.(a gdzie sie podzialy kmiotki?)

Gdzie są canta i refreny?("czemu ziejesz chlodem i gdzie apetyt na czeresnie?")

My piosenkę chcemy mieć!(no to dla inspiracji: "piwa, nalejcie piwa, nalejcie piwa z tej starej beczki od barmana")

Perspektywę dajcie szerszą,("Jeszcze bedzie weselej i madrzej, zloty ksieżyc usiadzie na koldrze")

po co śpiewać byle co,("dla was wszystko naj naj naj, patataj o, patataj")

niech piosenki ministerstwo(taaak? A kiedy ono zostalo WOGOLE powolane?)

decyduje, jak i kto:(waaaaadza?)

kto napisać ma ten szlagier,(rece do gory, ochotnicy i przodownicy wierszenek, tfu, szlagierow zakasuja rekawy!)

kto ma potem szlagier grać,(Bronia! Odkurzylabys te gitare. PS Kolega wlasnie mi rekomendowal nauczyciela gry na gitarze, ktory nazywa sie Zen, jego jedna siostra ma na imie Celestial, a druga Mystic. I wogole wychowali sie w komunie we Francji..."Far out" orzekla Albercia. W tym wersie szczegolnie mocno macham do Malenstwa Andorci. Go Malenstwo! GO!)

czy na sztuki, czy na wagę(tylko i wylacznie na sztuki, bo czyz wierszenka to nie jest SZTUKA? Aaaaaaa....)

te piosenki będą brać.(Uwaga, NC-17. CUT!)

Gdzie jest szlagier,(Hobbitu, kurna, sie krecily...)

gdzie jest szlagier,(BUM! Super Nova)

zaraz macie szlagier dać!...("Słowa mają kolce,
słowa chodzą stadem,
nie chcę, nie rozumiem,
jutro jadę...")

A piosenka, przycupnięta,(tylko na chwile wysciubila nosa ze szparki)

na skrzypeczkach swoich gra,(Janko Muzykant Project)

chociaż depczą jej po piętach,(nikt jej nie depcze! Pelne pole do popisu! Troczkowe spia snem jesiennym. NUDA!)

mruczy swoje tra la la.(Teremi uwazam, ze oddanie Myszki do schroniska jest niezbyt dobrym pomyslem. Myszka, jak ten kot, przezyje, ale TY?!)

A piosenka, chociaż drze się(Hobbitu wlaczyly naglosnienie)

różnych mówców cały tłum,(o masz..., wiec czili pikieta sie zrobila w cichutkiej wierszence)

gdzieś pod miedzą, w STS-ie(no nie, to troszku za wysokie progi, tutaj zwykla szuflada z wierszenka)

nuci sobie tra la bum...(rytmicznie i przedpuentowo)

Tra la la, tra la bum,(i na przedostatni wers)

tra la la, tra la bum...(a terA spadamy do szuflady! Hobbitu, Alberciu-wezykiem! Wezykiem!)

AO + Emcia
Avatar użytkownika
M.C.
 
Posty: 3816
Dołączył(a): Cz, 03.03.2005 22:15
Lokalizacja: Redwood City, CA

Re: HYDE PARK

Postprzez teremi Pn, 04.10.2010 18:16

dziś uwaga na zwierzaki - światowy dzień zwierząt - no to się szykują jakieś harce i swawole
Avatar użytkownika
teremi
 
Posty: 3682
Dołączył(a): Śr, 02.03.2005 09:41
Lokalizacja: Elbl

Re: HYDE PARK

Postprzez M.C. Śr, 06.10.2010 22:02

No wlasnie, to byl Dzien Swietego Franciszka. My ledwo zdazylismy z nasza trzesaca sie z porannego chlodu psina na blogoslawienstwo pod szkola, ufff...Ktokolwiek urzadza tego typu imprezy pokropienne w poniedzialek rano nie zna organizera matki-kury! BUM!

Ale ja nie o tym. Chcialam oznajmic, ze owszem widzialm nowiutki film Woodiego A., "You will meet a dark tall stranger" Ciekawa jestem polskiego tytulu... Mam teraz dylemat jak o nim zgrabnie napisac....,ostatnio nie dowierzam bowiem wlasnym reakcjom na filmy Woodiego...Powiem wiec, ze dla plejady gwiazd i gwiazdek warto ten film zobaczyc, nawet jezeli wyjdzie sie z kina z lekkim niedosytem i zalem, ze to jednak nie byla kolejna "Vicki Christina Barcelona"...

No i zawodowi recenzenci maja cos nizej do dodania. Druhny poproszO tlumaczki z Googla o przetlumaczenie!

Recenzja#1
Recenzja#2
Avatar użytkownika
M.C.
 
Posty: 3816
Dołączył(a): Cz, 03.03.2005 22:15
Lokalizacja: Redwood City, CA

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Ogólne