Prośba o wypowiedź nt. wkraczania w dorosłość

Tutaj kierujcie pytania do mnie, na które postaram się odpowiedzieć w miarę możliwości.

Prośba o wypowiedź nt. wkraczania w dorosłość

Postprzez swiatecka So, 18.08.2012 23:32

Szanowna Pani,

swoją wiadomość wysłałam już na maila agencji, zauważyłam jednak, że forum daje możliwość bezpośredniego zwrócenia się do Pani. Byłabym niezmiernie wdzięczna, gdyby zechciała Pani przeczytać moją prośbę, którą załączam poniżej.

Z wyrazami szacunku,
Olga Świątecka

---

Jestem studentką Wydziału Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego i pracuję nad fotograficznym projektem dokumentalnym, który ma być moim dyplomem na zakończenie edukacji.

Realizuję serię portretów młodych dziewcząt tworząc obraz okresu przejścia z dziewczęcości w kobiecość. Seria ma być zaprezentowana w formie książki/albumu, gdzie zdjęcia uzupełnione będą cytatami z wypowiedzi dziewcząt (w wieku 14-21 lat).

Bardzo chciałabym, aby w książce znalazły się także krótkie felietony kobiet już dojrzałych, które o tym etapie życia mogłyby powiedzieć coś z perspektywy czasu, doświadczenia i zestawienia ich młodzieńczych wizji dorosłości z rzeczywistością.

Zastanawiałam się, czy zechciałaby Pani zabrać głos w takiej "dyskusji"? Mogłabym zaproponować bardziej precyzyjny temat komentarza lub pozostawić Pani również wolną wolę w tej kwestii.

Byłabym niezmiernie wdzięczna, gdyby mogła Pani napisać choć kilka zdań.

Mogę oczywiście szerzej opisać projekt, pokazać zdjęcia, spotkać się i porozmawiać. Gdyby miała Pani takie życzenie, można się ze mną skontaktować telefonicznie (608 058 382) i mailowo (olga.swiatecka@gmail.com).

Dziękuję z góry za poświęcony mi czas.

Olga Świątecka
swiatecka
 
Posty: 1
Dołączył(a): So, 18.08.2012 23:23

Re: Prośba o wypowiedź nt. wkraczania w dorosłość

Postprzez Krystyna Janda N, 19.08.2012 05:44

Dziękuję za zaproszenie, życzę powodzenia ale ilość moich obowiązków nie pozwala mi podejmować nowe zobowiązania. Serdecznie pozdrawiam.m