Duża, mała rzecz

Tutaj kierujcie pytania do mnie, na które postaram się odpowiedzieć w miarę możliwości.

Duża, mała rzecz

Postprzez AlicjaZkrainyCzarow Pt, 24.02.2012 12:38

Droga Pani Krystyno,

piszę do Pani z dość pospolitą prośbą, którą za pewne słyszała już Pani nie raz, nie dwa, ale wchodząc dzisiaj na to forum zauważyłam, ze odpisuje Pani bardzo regularnie i jest realna szansa na zrealizowanie mojego pomysłu:)

Mam na imię Alicja i jestem studentką psychologii, która mówiąc o sobie coraz częściej zwraca uwagę na fakt, że cechuje ją grupa wyjątkowych przyjaciół. Tak dobrych i zaangażowanych, że ponad miesiąc temu zorganizowali jej kolejne urodziny marzeń na które dostała autentyczną przejażdżkę do Krainy Czarów i skrzynię z życzeniami pisanymi ręcznie od około czterdziestoosobowej grupy (wielu z tych ludzi nie widziała od dawna)

Wszystko jest głównie zasługą jej najbliższej przyjaciółki Magdy, która była głównym reżyserem jej szczególnego dnia;)

Tymczasem nadszedł czas urodzin G. (jutro, 25 lutego), a mi wciąż brakuje jakiegoś wyjątkowego prezentu na jej 24 urodziny.
Na pomysł, żeby do Pani napisać wpadłam już dawno, ale jakoś nie potrafiłam zebrać się w sobie, bo wydawało mi się to dość nierealne..
Kiedy jednak obudziłam się dzisiaj rano i weszłam na to forum, zwróciłam uwagę z jaką życzliwością odpowiada Pani wszystkim i nabrałam wiary, że mogłabym jednak zwrócić się do pani z prośbą o krótkie życzenia dla mojej przyjaciółki;)

Byłoby to dla nas obu coś naprawdę szczególnego, ponieważ (choć może brzmi to banalnie)jest Pani dla osobą szczególną. Nie tylko przez dwoją pracę w teatrze i filmie, ale przez książkę "Moja droga B.", która w zasadzie nie wiedzieć czemu jest na naszej liście najcudowniejszych książek. Ta książka przypomina nam przyjaźń, która jest między nami i mówi o życiu słowami jakie idealnie wpasowują się w to, co mamy w głowach.

Dlatego właśnie życzenia od Pani byłby najlepszym prezentem na urodziny G.