spostrzeżenia i pytania

Tutaj kierujcie pytania do mnie, na które postaram się odpowiedzieć w miarę możliwości.

spostrzeżenia i pytania

Postprzez akum Pt, 01.10.2010 22:50

Moja Kochana Pani Krystyno :-)

Nie mam dużego doświadczenia na forum ,dlatego niektóre z listów do Pani wydają mi się co najmniej nie - normalne , bo chociaż Pani fani w różny sposób okazują swoje uczucia i zainteresowanie , to jednak nie wszystko tutaj wydaje mi się zdrowe... Skoro jednak piszę Pani żeby się nie denerwować, to nie będę.
Przez jakiś czas się nie odzywałam ponieważ rożne sprawy zaprzątnęły moja uwagę min. okradziona na Poczcie Polskiej paczka... na szczęście nie z Teatru Polonia ale jednak kosztowna :-(
Nie o tym głównie chciałam pisać.Wspominałam w poprzednich listach do Pani ,że od czasu kiedy poznałam Pani twórczość i w pewnym sensie Pani osobę, moje życie pięknie zawirowało a ja nie chcę hmmm tego stracić/zepsuć/zmarnować.Dzięki Pani wchłonęło mnie wiele tematów i sporo się usystematyzowało.Dlatego pomimo , że mam już 25 lat ,nie skończyłam jeszcze studiów, ponieważ najprościej mówiąc, moje decyzje były błędne i nie przemyślane pod kątem prawdziwych zainteresowań.
Mam w gronie najbliższych znajomych wspaniałą osobę ,z którą dyskutuję ,jak tylko mogę ,dużo i rzeczowo.Temat Krystyny Jandy najczęściej poruszanym i właśnie Pani zainspirowała mnie aby jeszcze raz przemyśleć problem obrania kierunku studiów.
Podczas wspomnianych dyskusji udało się mnie i mojej koleżance dokonać podsumowania moich zainteresowań,pasji i predyspozycji.Po tym podsumowaniu obie doszłyśmy do wniosku ,że najbliższym mojemu sercu kierunkiem jest kulturoznawstwo ....I tu pojawi się pytanie ,które w tym liście przede wszystkim chciałam Pani zadać - co sądzi Pani o kulturoznawstwie??? Rozpatruje Pani rożne zjawiska ,sprawy ,sytuacje więc pomyślałam ,że może i na temat