zwrot

Tutaj kierujcie pytania do mnie, na które postaram się odpowiedzieć w miarę możliwości.

zwrot

Postprzez bombka Pt, 30.11.2012 10:02

Szanowna Pani Krystyno,
W poszukiwaniu prezentów przeglądam oferty warszawskich teatrów. Jedne mi się podobają, inne mniej, jeszcze inne zaskakują. I na przykład. Trafiłam na zarządzenie, wydane przez Pani poprzedniego Dyrektora, obecnego Dyrektora Teatru Studio.

http://teatrstudio.pl/static/media/uplo ... iletow.pdf

Zdumiało mnie to i zdegustowało.
Czy w takim razie u Państwa panują podobne zwyczaje??

Z pozdrowieniami
Monika
bombka
 
Posty: 1
Dołączył(a): Pt, 30.11.2012 09:48

Re: zwrot

Postprzez Krystyna Janda Pt, 30.11.2012 12:31

Szanowna Pani, moim zdaniem to rozporządzenie jest niezgodne z prawem. W naszych teatrach można zwrócić bilety najpóźniej na dwa dni przed spektaklem, a jeśli są one zakupione on-line jest to trudniejsze, bo zostały one kupione w firmie Bilety 24 a nie u nas, ale w takich wypadkach, nasi kasjerzy są do dyspozycji, żeby znaleźć jakieś rozwiązanie. Proponujemy wtedy najczęściej zmianę terminu. Wiem że nasi pracownicy w porozumieniu z Biletami 24 wypracowali jakąś formę załatwiania takich sytuacji. Kłaniam się.

Pozdrawiam i zapraszam do naszych teatrów, bez lęku, że w sytuacjach losowych nie będziemy umieli nic pomóc.
Avatar użytkownika
Krystyna Janda
Właściciel
 
Posty: 18996
Dołączył(a): So, 14.02.2004 11:52
Lokalizacja: Milanówek


Powrót do Korespondencja